Читаймо якісну ділову літературу
листопада, 2018 р.
Як завжди, ми пропонуємо найкраще та найцікавіше про те, як навчитися новому і важливому в динамічному та непростому світі бізнесу, і відносин між людьми.
Новинки ділової літератури для тих, хто починає власну справу, а також для всіх підприємців і бізнесменів, які бажають успішно реалізовувати проекти, збільшувати ефективність роботи своєї команди.
«Успіх залежить від того, наскільки ви реагуєте на неочікувані можливості», - вислів відомого американського бізнесмена, магната Росс Перо.
Світовий досвід стверджує, що найбільш ефективними нині стають підприємства нового типу, які орієнтуються на інновації та зовсім інші управлінські підходи, ніж великі неповороткі компанії.
У книгах цікаві описи сучасних підходів до управління бізнесом і проектами, бізнес-кейси, пов’язані з успішним подоланням труднощів, досягненням амбітних цілей, створенням нових продуктів і послуг, які завойовують ринки.
Автори книг на основі численних досліджень та прикладів із життя пропонують оригінальні, нестандартні підходи, ідеї, рішення.
Якщо ви хочете запустити власний стартап, популяризувати свій продукт і залучити нових клієнтів, не витрачаючи ні копійки на білборди або телевізійну рекламу, вам просто необхідно прочитати ці мудрі й глибокі книги.
Стимулюйте мозок !
| Остервальдер, Александер.
Розробляємо ціннісні пропозиції. Як створити продукти та послуги, яких хочуть клієнти [Текст] = Value Proposition Design : Популярне видання / Вст. сл. А.Мартинова; Пер. с англ. Р.Корнута; Худож. Т.Пападакос. - К. : Наш формат, 2018. - 324 с.
Щоб зробити бізнес успішним, варто знайти клієнтський сегмент і задовольнити його потреби - звучить майже як аксіома. Та як дізнатися, що саме потрібно споживачеві? І як не помилитися? Відповісти на ці питання допоможе друга книжка Александера Остервальдера й команди практиків, присвячена розробленню ціннісних пропозицій. Це своєрідна шпаргалка для вибагливого бізнесмена-практика. Автори пояснюють, як розробляти ціннісні пропозиції й тестувати їх, не витрачаючи зайвих грошей і часу, як ставити себе на місце користувача. Інформація подана доступно й структуровано. Запропоновані інструменти й історії успішних компаній ідеально доповнюють бізнес-комікси. Книжка стане незамінним помічником для тих, хто починає власну справу, а також для всіх підприємців і бізнесменів, які бажають успішно реалізовувати проекти, збільшувати ефективність роботи своєї команди. |
| Велч, Джек.
Сам собі MBA. Про бізнес без цензури [Текст] = The Real-Life MBA: Your No-BS Guide to Winning the Game, Building a Team, and Growing Your Career : Науково-популярне видання / Пер. с англ. О.Ваф'я. - К. : Наш формат, 2018. - 200 с.
Поради авторів допоможуть упоратися з різноманітними викликами та проблемами менеджерів будь-яких ланок та переосмислити себе. Книжка сповнена свіжими ідеями, порадами та життєвими уроками, які навчать упевнено рухатися кар’єрними сходами, будувати успішні компанії й переосмислювати себе, коли є загроза опинитися за бортом. Книжка для менеджерів усіх рівнів, людей, які цікавляться бізнесом чи планують розпочати власну справу |
| Барлоу, Джанель.
Скарга - це подарунок. Як зберегти лояльність клієнтів [Текст] = A Complaint is a Gift: Using Customer Feedback As a Strategic Tool : Науково-популярне видання / Пер. с англ. Д.Кожедуб. - К. : Наш формат, 2017. - 280 с. - (Світоглядна література).
Вас критикують. Ваші дії: а) ігнорувати; б) сипати чортами щоразу, коли чуєте скарги; в) стримуватися, щоб не вилаятися на клієнта-друга-родича; г) прискіпуватися й критикувати людину у відповідь. Автори пропонують варіант «г» - сприймати скарги як подарунок. Що ми робимо, коли нам приносять дарунок? Дякуємо. Зробіть так само, коли наштовхнетеся на розлюченого клієнта, - скажіть спасибі за те, що він знайшов хибу й допомагає вам чи вашому бізнесові вдосконалюватися. Після цього пообіцяйте людині виправити помилку. Це лише два пункти з восьмикрокової Формули, яку ви знайдете в книжці та яка допоможе вам налагодити стосунки з клієнтами, колегами, друзями й рідними |
| Рей, Рендал.
Сучасна теорія грошей [Текст] = Modern Money Theory : Науково-популярна серія / Пер. з англ. О.Вальчишена, А.Бузинник, Є.Гагаріна та ін. - К. : Наш формат, 2017. - 480 с. : іл. - (Світоглядна література).
Сучасна теорія грошей є логічною альтернативою традиційним поглядам на макроекономіку. На противагу загальноприйнятим уявленням про грошово-кредитну та фіскальну політику, ця книжка допоможе по-новому поглянути на процес створення грошових систем і на роль, яку гроші відіграють у різних режимах валютного курсу. Автор також детально пояснює, чому приховування справжніх джерел походження державних коштів стримує розвиток демократичного суспільства і перешкоджає забезпеченню інтересів громадськості |
| Талер, Річард.
Поведінкова економіка. Як емоції впливають на економічні рішення [Текст] = Misbehaving. The Maksng of Behavioral Economics : Науково-популярна література / Пер. з англ. С.Крикунненко. - К. : Наш формат, 2018. - 464 с. : іл. - (Світоглядна література).
Річард Талер - лауреат Нобелівської премії з економіки 2017 року, відзначений за внесок у галузь поведінкової економіки.
За класичною економічною теорією, люди діють раціонально. Та й самі ми схильні думати, що ухвалюємо рішення з максимальною вигодою для себе. Однак нашим вибором часто керують емоції. Автор на основі численних досліджень та прикладів із життя переконає вас у цьому. Яких помилок ми припускаємося щодня? За яких обставин ми більше схильні до ризику та як ефективно заощаджувати кошти? Про розумні капіталовкладення, гіпотезу ефективного ринку, фреймінг, про наші упередження та самоконтроль він розповідає не лише зрозуміло та цікаво, а й навіть із гумором |
| Фергюсон, Ніл.
Еволюція грошей. Фінансова історія світу [Текст] = The Ascent of Money : Науково-популярна література / Пер. з англ. К.Диси. - К. : Наш формат, 2017. - 384 с. : іл. - (Світоглядна література). - Подяки: с.348; Примітки: с.353; Список ілюстрації: с.380.
Фінансова неосвіченість шкодить не менше за природні катастрофи, хоча багато людей і досі мало знають про гроші. Чим вони є? Що роблять банки? Яка різниця між акціями й облігаціями? Навіщо купувати страхові поліси чи нерухомість? У книжці висвітлено основні фінансові поняття та концепції, розтлумачено причини останньої потужної світової економічної кризи. Автор розповідає про еволюцію грошей і досліджує світову фінансову історію від її витоків у давній Месопотамії до останньої цифрової трансформації, а також її вплив на позиції західних країн |
| Рікардз, Джеймс.
Валютні війни. Витоки наступної світової кризи [Текст] = Currency Wars: The Making of the Next Global Crisis : Науково-популярне видання / Пер. с англ. Д.Тавровецький. - К. : Наш формат, 2018. - 328 с. - Бібліографія: с.314. - Вступ: с.9; Подяки: с.304; Висновки: 299; Примітки: 308.
Сьогодні світ стоїть на порозі третьої валютної війни - і це за останні сто років. Якими будуть її наслідки, достеменно невідомо. Точно зрозуміло лише одне: це буде наймасштабніше фінансове протистояння, і воно охопить усі країни. Які можуть бути сценарії майбутнього, котра валюта займе панівне становище, чого очікувати від Чотирьох вершників доларового апокаліпсиса та які уроки можна винести з минулого - про все це детально розповідає Джеймс Рікардз. Книжка для всіх, хто цікавиться економікою, фінансами, міжнародними відносинами, державною політикою |
| Шарма, Ручір.
Передові країни. В очікуванні нового "економічного дива" [Текст] = Breakout Nations. In Pursuit of the Next Economic Miracles : Науково-популярне видання / Пер. з англ. А.Іщенка. - К. : Наш формат, 2018. - 296 с.
Незабаром розподіл сил на світовій арені може суттєво змінитися. Які країни стануть справді проривними і зростатимуть найшвидше? Чию економіку вважатимуть зразком для наслідування? Які шанси міжнародних гравців на реальний економічних успіх, і на що чекати Україні? Ручір Шарма детально аналізує визначальні особливості економіки, новітньої історії та культури головних регіонів світу, оцінюючи можливості різних держав стати новими лідерами. На основі власного досвіду автор прискіпливо досліджує індивідуальні особливості країн, адже саме вони визначають наше сьогодення і прийдешнє |
| Шварц, Баррі.
Чому ми працюємо [Текст] = Why We Work : Популярне видання / Пер. з англ. Н.Гоїн. - Харків : Віват, 2018. - 128 с. : іл. - (TED books). - Цитовані праці та джерела для подальшого ознайомлення: с.116. - Подяка: с.113; Про автора: с.122; Про TED: с.124; Про книжки TED: с.125.
Уже тривалий час Баррі Шварц є одним з найбільш проникливих дослідників американського життя. У книжці він переконливо доводить, чому компанії потрібно створювати з урахуванням людської природи замість того, щоб повністю виключати цю природу з робочого процесу. Якщо ви хочете, щоб робота стала змістовнішою, як для вас, так і для вашої команди, вам просто необхідно прочитати цю мудру й глибоку книжку. |
| Банерджі, Абхіджіт.
Економіка бідності. Як звільнити світ від злиднів [Текст] : Науково-популярне видання / Пер.з англ. В.Плискіна. - К. : Наш Формат, 2018. - 312 с.
П’ятнадцять років роботи з бідними людьми в десятках країн на п’яти континентах дали змогу Банерджі й Дуфло радикально переосмислити економіку бідності. Чому марокканець, якому бракує грошей на їжу, купує телевізор? Чому бідні нехтують безкоштовною вакцинацією, але витрачають гроші на недієві ліки? Чому вони починають багато бізнес-проектів, але жодна з їхніх справ не розвивається? Як переконують автори, щоб подолати світову бідність, варто насамперед зрозуміти обставини, які формують основу вибору людей. Спираючись на численні дослідження й зібрані дані, автори пропонують доволі прості заходи, що допоможуть підвищити рівень життя бідних у всьому світі |
Всі запропоновані новинки є частиною фондів нашої бібліотеки і ви можете їх отримати, відвідавши нас за адресаю: вул. Л.Толстого, 49, тел.: 288-30-12.