Дорогі друзі! Щодня ми працюємо над тим, щоб користування бібліотекою було зручним і приємним для вас! Для того, щоб скоротити час очікування, а також дотримуватися соціальної дистанції — зареєструйтесь в бібліотеці он-лайн!.

Творча зустріч з Сергієм Бедусенком

Поділіться цією сторінкою:

18 травня, в міській молодіжній бібліотеці “Молода гвардія” відбулася дуже яскрава, цікава і неординарна творча зустріч з композитором, піаністом, поетом, прозаїком, художником-графіком, Заслуженим діячем мистецтв України, Лауреатом міжнародних фестивалів, Лауреатом театральної премії “Пектораль”, автором перших в Україні рок-опер “Суд”, “Енеїда”,  “Ярослав Мудрий” Сергієм Валентиновичем Бедусенком.

Своє творче призначення та основне життєве кредо Сергій Валентинович вбачає в синтезі мистецтв. Художник, Поет та Композитор з Великої літери, надзвичайно обдарований від Бога, вважає синтез мистецтв – Мистецтвом Майбутнього. Поєднуючи різні види мистецтв автор сприяв духовному злету та творчому піднесенню молодіжної аудиторії.

 На зустрічі звучала музика, проза та поезія в талановитому авторському виконанні, на великій плазмовій панелі демонструвалися картини Бедусенка – художника. Графіка виконана в кропіткій і досконалій техніці, своєрідно і органічно поєднала філософське підґрунтя, космічні символи, експресію та поетичність. Такому феномену творчого мислення навчити неможливо. Це дозволяє відрізнити справжню майстерність від ремісництва.

Розмірковуючи на тему духовності, Сергій Бедусенко впевнений, що все найкраще твориться в ім`я Любові. Що вкрай необхідно викорінювати безкультур`я, поганий смак, байдужість. Митець робить це на прикладі власної творчості, тому що відчуває відповідальність на духовному рівні за всі проблеми сьогодення.

СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ:


1. Бедусенко, С. Голгофа мирозданья: Стихи. Арт - рок мистерия «Адам и Ева» - К.: ФАДА ЛТД, 2002. – 150 с.: ил., портр






2. Бедусенко, С. До крайних пределов: Роман-fantasy. – К.: ФАДА ЛТД, 2004. – 240 с.: ил., портр. 







3. Бедусенко, С Заастралье: Стихи разных лет. – К.: ФАДА, ЛТД, 2003. – 190 с.: ил.,портр.







4. Бедусенко, С Свет в Пути: рассказы, повесть. – Освіта України, 2006. – 248 с.: ил., портр.







5. Бедусенко, С. Стихографика. – К.: Издательский Дом Дмитрия Бураго 2000. – 32 с.







6. Бедусенко, С. Сьомий вимір: Графіка. – К.: ФАДА, ЛТД, 2003. – 80 с.: іл., портр. Укр., англ. 

 

 

 

 

Світом править любов

Проходячи по вулиці, ми часто не звертаємо увагу на, здавалося б, один і той же пейзаж. Але ж він ніколи не буває однаковим, бо кожного дня  освітлюється під іншим кутом, випромінює іншу енергію. Відповідно, іншим є і стан людини, яка його бачить…

«Мною в роботі керують враження. що відбиваються на рівні підсвідомості. Адже коли вона перебуває під знаком Душі, то проникає в суть речей, набагато глибше за розум. По методу роботи я – імпресіоніст. Суть цього методу криється  у можливості впіймати невловиме у природи і встигнути його передати, зберегти. От в цьому, власне, й криється одна з ознак майстерності, адже ця мить швидко злетить і природа буде зовсім іншою».

Заперечити Сергію Бедусенко, автору перших українських рок-опер, лауреату  зарубіжних та вітчизняних театральних фестивалів, заслуженому діячу мистецтв України, а ще і художнику-графіку, поету, прозаїку, піаністу, мистецтвознавцю та фігуранту трьох Енциклопедій, знаному як в нашій країні, так і за її межами, погодьтесь, дуже важко. Сергій переконаний, що його численні творчі іпостасі органічно доповнюють одне одну і що талановита людина має бути талановитою у всьому. А, якщо не в усьому, то в більшості. Головне – знати силу своїх крил.

Народившись в сім’ї музикантів, змалку виховувався на кращій класичній музиці. Чернівецька філармонія того часу приймала в своїх стінах видатних майстрів – Ойстраха, Ріхтера, Растроповича. Сергій пропускав крізь себе цю культуру, а також захоплювався арт і глем-роком, джазом та їх взаємодією з поп музикою. Потім навчався в музичному училищі, зі стін якого вийшли відомі - Софія Ротару, Л. Сандулеса, І.Бобул, В.Івасюк, Н.Яремчук, К. Бужинська та А. Лорак – а згодом закінчив Київську консерваторію і вступив у Спілку композиторів і Спілку театральних діячів України. 

Першу в Україні рок-оперу «Енеїда» першого ж класика української літератури Івана Котляревського Бедусенко створив у співдружності з видатним режисером та художнім керівником театру ім. І.Франка Сергієм Володимировичем Данченком і на франківській сцені опера йшла при аншлагах 18 років. В процесі роботи над “Енеїдою”, було надзвичайно цікаво і водночас відповідально вперше на такому серйозному рівні експериментувати зі стилями, поєднувати українську мелодику з ритмами різних народів і, зокрема, виявити досить тісний зв’язок української думи з американським блюзом. Сміливий крок – адже в застійні “восьмидесяті” саме слово “рок” вважалось забороненим. На запис аудіо-версії опери, автор запропонував запросити кращих виконавців на провідні музичні партії: Таїсію Повалій, Віталія Білоножка, Лілію Сандулесу, Анатолія Матвійчука, зберігши при цьому участь таких відомих акторів як Анатолія Хостікоєва, Богдана Бенюка, Наталю Сумську та неперевершеного Богдана Ступку. В 1988 році в Київському театрі єстради було поставлено наступну рок-оперу «Суд» на високу поезію Б.Олійника. Далі Сергій Бедусенко створює арт-рок-містерію «Адам та Єва», рок-ораторію “Дзвони”, мюзикли –“Любов, джаз та чорт”, “Жанна Д”арк”, “Мірандоліна”, «Ромео та Джульєтта», “Аладін”, «Крихітка Цахес», “Кицин дім” та цілий ряд камерних, хорових і симфонічних творів.

Тема Київської Русі також не змогла залишити байдужим композитора. Ця велика епоха – справжній розквіт слов’янської цивілізації – вважає Сергій. І от він захоплено працює над створенням наступної рок-опери – „Ярослав Мудрий” за одноіменною драматичною поемою І. Кочерги.
Цікавим творчім досвідом стала співпраця з Польським, Німецьким і Петербурзьким театрами, з радіостанцією “Німецька хвиля”, а також – з італійським скрипалем-віртуозом Сергієм Криловим, канадським режисером Григорієм Кладієм, та всесвітньо відомим грецьким співаком Демісом Руссосом. 
А на святкуванні Днів України у Німеччині Бедусенко, мав ряд успішних фортепіанних концертів у Альтенбурзі, і зокрема, виступ у театрі, де працював Гайдн. До цієї події вперше була перекладена німецькою «Енеїда». Автор виконував вокальні номери рок-опери, а німецькі актори читали драматичну частину. Такий синтез викликав неабияку зацікавленість у німців та дав змогу пізнати перлину української літератури.

Бедусенко синтезує мистецтво і робить це за велінням душі. Переконаний, що саме за таким синтезом – Майбутнє. Переглядаючи одразу впізнаванні роботи Бедусенка - художника, окрім досконалої техніки, відмічаєш також, своєрідно і органічно поєднані філософське підґрунтя, розвинену систему символів, шалену експресію, та вишукану поетичність. Все це – складові феномену творчого Мислення, якому не можна навчити, який, власне, і відрізняє справжню майстерність від звичайного ремесла. І, невипадково, виданий за підтримки Київського інституту “Екогінтокс”, графічний альбом, митця, має характерну назву: “Сьомий Вимір”, що автор розшифровує, як “Сфера Духовного впливу на Простір”.
– Я з дитинства захоплювався виглядом зоряного неба, завжди бажав зазирнути за Обрій, за Небокрай – каже художник – і саме тому, мій улюблений дивіз: “nec plus ulira” (До межі можливого). До речі, таку ж назву має одна з  моїх книжок – роман.-fantasy. Звідки і цікавість до паранормальних явищ, до позаземних цивілізацій – далекий Космос, і водночас – парусні човни, як символи романтики. В мистецтві ліній і кольорів, відображаю зв’язок людини та Всесвіту, безкінечність, безсмертя. Домінує у роботах царство Світла, все те, що підносить нас до зірок, до Вічності…

Розмірковуючи на тему духовності,  Сергій Бедусенко впевнений, що все найкраще, твориться в ім’я Любові. Що вкрай необхідно змінювати ситуацію з  безкультур’ям, байдужістю, поганим смаком та робити це прикладом своєї творчості. Що той, хто насправді присвятив себе Мистецтву, має на духовному рівні відповідати за всі проблеми сьогодення, за будь яку людську душу з Ії болями і радостями.
Адже митець – це дерево, коріння якого живляться токами рідної землі, а гілки – охоплюють весь світ.

Микола Бурлюков, мистецтвознавець.

СПІЛКУЙТЕСЯ З НАМИ:

  • blog
  • facebook
  • tweetter
  • youtube
  • youtube
  • youtube
  • pinterest
  • Instagram

НАШІ НАГОРОДИ

Дізнатися наші реквізити для добровільних пожертв бібліотеці — Конт.тел. (бухгалтерія бібліотеки):
(044) 288-23-36

(044) 288-30-12
lib@msmb.org.ua

ВГОРУ