Мотор…Камера…Почали! «Історія екранного медіа»
14 травня Міська спеціалізована молодіжна бібліотека «Молода гвардія» спільно з Інститутом соціальної та політичної психології АПН України провели засідання ексклюзивного циклу Медіа-клубу «Історія екранного медіа».
Посилаючись на історію монтажу, доповідачі на кадрах знайомих та незнайомих фільмів, персоналій, продемонстрували, як процес може суттєво впливати на екранну мову сьогодення. До речі, саме технологія монтажу плівки споріднює фільми Ейнштейна з художнім фільмом «Термінатор…».
Цей маленький експеримент підняв завісу таємниці створення відомих шедеврів кіномистецтва, а відвідувачі за допомогою медіа-ресурсів відчули, як екран впливає на глядача.
Не перемикайте, далі буде ще цікавіше!
У вересні 2009 року ми запрошуємо вас на заняття медіа-клубу за темою:
«Перегляд та аналіз реклами».
Ми знаємо, що реклама має значний вплив. Якщо дехто сподівається, що він самостійний у виборі, то можна переглянути валізу свого продуктового набору, закуплених миючих засобів та предметів побуту, щоб зрозуміти, що без реклами тут не обійшлось.
Детальний аналіз комерційної та соціальної реклами на відео та друкованих прикладах дозволить дослідити механізми рекламного впливу. Без усвідомлення цих механізмів неможливо формування адекватних засобів захисту та формування критичного мислення.
Завітайте та переконайтесь у цьому!