Дорогі друзі! Щодня ми працюємо над тим, щоб користування бібліотекою було зручним і приємним для вас! Для того, щоб скоротити час очікування, а також дотримуватися соціальної дистанції — зареєструйтесь в бібліотеці он-лайн!.

Як написати ідеальне резюме? Поради і правила

Поділіться цією сторінкою:

Резюме – найважливіший документ при пошуку роботи. Саме від його грамотності та правильності залежить успіх у кар’єрі, а саме – чи обере роботодавець саме вас?
Мета резюме – зацікавити роботодавця своєю кандидатурою.
Основна вимога до такого документа – вичерпність потрібних відомостей і лаконічність викладу.
Єдиного стандарту, що говорить, як правильно скласти резюме, не існує. Однак є загальноприйняті правила і вимоги, яких необхідно дотримуватися.
Вдало написане резюме – один з найефективніших способів пошуку роботи. У Вас єдиний шанс привернути увагу до себе за допомогою резюме в той момент, коли його читають в перший раз. Як правило, на перегляд резюме затрачається 1-3 хвилини. Якщо увагу привернути не вдалося – виходить резюме не спрацювало. Тому так важливо вміти правильно скласти резюме.
Основна мета того, як правильно скласти резюме на роботу, запрошення претендента на співбесіду з роботодавцем. А щоб саме ваше особисте резюме досягло цієї мети, воно повинно бути складено максимально адресно, тобто «правильним» саме для даної вакансії і для даної компанії.
Що ж означає правильне резюме? Давайте розберемось.
Об’єм резюме повинен бути невеликим, 1-2 сторінки, максимально лаконічним та інформативним. До того ж текст повинен бути живим та викликати зацікавлення, виділяти вас серед інших кандидатів.

Яка ж повинна бути структура резюме?

Текст має бути чітко структурований, поділений на невеликі абзаци, містити підзаголовки та відступи. Це полегшує сприйняття інформації і полегшує роботодавцю процес вибору.

У верхній частині документа треба зазначити особисті дані – прізвище, ім’я, місце проживання, телефон (той, яким ви постійно користуєтесь), електронну пошту.

Далі треба вказати мету – бажану посаду та обгрунтувати, чому саме на цю посаду ви претендуєте та чому, на вашу думку, слід обрати саме вас.

Наступний пункт - кваліфікація. Тут потрібно вказати свої професійні навички та вміння, які демонструють вашу компетентність для зайняття бажаної посади. Не пишіть багато, виберіть ключові та найбільш необхідні вміння, які чітко стосуються вибраної спеціальності.

Досвід роботи: коротко наведіть перелік основних місць роботи за останні 10 років, починаючи з останнього місця працевлаштування. Вкажіть назву організації, її сферу діяльності, термін вашої роботи, посаду та посадові обов’язки, досягнення та професійні навички. При описі досягнень пишіть дієсловами (розвивав, заощадив, збільшив, скоротив і т.д…).

Освіта. Інформацію про освіту треба надавати залежно від вашого віку. Якщо ви тільки що закінчили ВНЗ – це ваша головна перевага, на якій треба акцентувати увагу. Якщо ж ви отримали освіту багато років тому, то акцент треба робити на досвіді роботи.

Далі треба вказати додаткову інформацію – володіння мовами, комп’ютером, посвідченням водія та іншими навичками, які можуть бути корисні на бажаній посаді. Але не вказуйте зайвої інформації, не пишіть того, що не відноситься безпосередньо до роботи.

Головні помилки при написанні резюме, або чого не слід писати!

Ні в якому разі не вказуйте в резюме:

Це – основні правила складання резюме. Дотримуйтеся їх та знайдіть роботу вашої мрії! Успіху!

СПІЛКУЙТЕСЯ З НАМИ:

  • blog
  • facebook
  • tweetter
  • youtube
  • youtube
  • youtube
  • pinterest
  • Instagram

НАШІ НАГОРОДИ

Дізнатися наші реквізити для добровільних пожертв бібліотеці — Конт.тел. (бухгалтерія бібліотеки):
(044) 288-23-36

(044) 288-30-12
lib@msmb.org.ua

ВГОРУ