Дорогі друзі! Щодня ми працюємо над тим, щоб користування бібліотекою було зручним і приємним для вас! Для того, щоб скоротити час очікування, а також дотримуватися соціальної дистанції — зареєструйтесь в бібліотеці он-лайн!.

ТОП - ПРЕС: популярно про актуальне. ОСВІТА та НАУКА (I квартал 2015 року)

Поділіться цією сторінкою:

Поточний бібліографічний покажчик за І-й квартал 2015 року

Бібліографію статей розміщено за розділами:

РЕФОРМА ОСВІТИ
ВИЩИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД
СТУДЕНТИ
ОСВІТА ЗА КОРДОНОМ
ПРОФЕСІЙНА ОСВІТА
ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА. ПЕРШОКЛАСНИКИ
ЗНО
ОСВІТА ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ
СІМ’Я ТА СІМЕЙНІ ЦІННОСТІ
ЧИТАННЯ
НАУКА
ІНТЕРНЕТ–РЕСУРСИ

 

РЕФОРМА ОСВІТИ

Деревінський, Василь. Гуманітарні виклики для освіти й міністерства [Текст] = http://tyzhden.ua/Society/129181: приходячи до керма, політсили України традиційно ігнорують гуманітарні виклики часу. Тим часом брак ефективної комунікації між владою та громадськістю шкодить трансформації суспільства / Деревінський, Василь // Український тиждень. - 2015. - 6-12 лют. (№5). - С. 14-17. Щодо викладання суспільно-гуманітарних предметів у вишах

Касьянов, Георгій. Реформа освіти: хто, де, коли? [Текст] = http://gazeta.dt.ua/EDUCATION/reforma-osviti-hto-de-koli-_.html / Касьянов, Георгій // Дзеркало тижня. - 2015. - 7-13 лют. (№4). - С. 12. Реформування такого велетенського суспільного сектора як освіта - невдячна справа. Будь-який політик, який ініціює реформу в освіті, по-перше, не доживе (на своїй посаді) до повного проведення цієї реформи, по-друге, навряд чи дочекається вдячності від сучасників, швидше - навпаки

Лиховид, Інна. Як подолати принцип «завчив, здав, забув»? [Текст] = http://www.day.kiev.ua/uk/article/cuspilstvo/yak-podolaty-pryncyp-zavchyv-zdav-zabuv: МОН пропонує удосконалити навчальні програми для учнів 5 - 9 класів. «День» зібрав поради від учителів-практиків / Лиховид, Інна // День. - 2015. - 26 лют. (№33). - С. 8. «День» звернувся до вчителів спеціалізованої школи №130 ім. Данте Аліг’єрі з поглибленим вивченням англійської та італійської мов за роз’ясненнями: що би вони хотіли змінити, щоб їхні предмети стали доступнішими та цікавішими для учнів.

Рубашевська, Олена. Освіта майбутнього [Текст]: що на нас чекає? [Текст] / Рубашевська, Олена // Я, студент. - 2015. - №1. - С. 14-15. Освіта в Україні знаходиться у кризовому стані. Вища освіта перестає бути гарантом гарного працевлаштування, а стабільна робота у престижній компанії протягом багатьох років - це щось взагалі зі сфери фантастики. Безглузді реформи, що продовжують упроваджувати уряди більшості країн, призводять до неадекватних відносин між системою освіти та реальними потребами ринку праці

Перший заступник міністра освіти і науки Інна Совсун: «Без нового переліку галузей знань і спеціальностей підготовки фахівців не можемо рухатися далі» [Текст] = http://www.ukurier.gov.ua/uk/articles/inna-sovsun-bez-novogo-pereliku-galuzej-znan-i-spe/ / Розмовляла Тетяна Моісеєва // Урядовий кур`єр. - 2015. - 3 бер. (№39). - С. 5. Коли торік улітку парламент ухвалив довгоочікуваний закон про вищу освіту, громадськість святкувала перемогу: Нині на суд громадськості винесено кілька проектів постанов Кабінету Міністрів, які стосуються впровадження нового закону. Найрезонансніші - про скорочення переліку спеціальностей та нові вимоги присвоєння наукових звань доцента і професора. Інна Совсун розповіла «УК» про їхню суть та ключові моменти, довкола яких ламається найбільше списів

 

ВИЩИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД

Береза, Анастасия. Божественная наука [Текст] = http://nv.ua/publications/bozhestvennaya-nauka-kak-chastnyy-bogoslovskiy-universitet-stal-odnoy-iz-luchshih-uchebnyh-ploshchadok-v-ukraine-41749.html: частный богословский университет всего за 13 лет превратился в один из самых прогрессивных украинских вузов. И религия ему в этом не мешает / Береза, Анастасия // Новое время страны. - 2015. - 27 марта (№11). - С. 26-28. Український католицький університет

«В усі часи наш виш був українським за змістом» [Текст] = http://www.ukurier.gov.ua/uk/articles/mikola-stepanenko-v-usi-chasi-nash-vish-buv-ukrayi/ / Розмовляв Олександр Данилець // Урядовий кур'єр. - 2015. - 15 січ. (№6). - С. 7. Недавно alma mater багатьох вітчизняних учителів і науковців - Полтавському національному педуніверситету імені В. Г. Короленка - виповнилося 100 років. Тож насамперед це стало приводом для розмови з ректором вишу академіком Миколою Степаненком

Мечетная, Наталия. Мозговой центр [Текст] = http://nv.ua/publications/luchshie-vuzy-mira-reyting-universitetov-schitayushchihsya-mozgovymi-centrami-sovremennosti-40337.html:                        Гарвардский университет, выпустивший восемь президентов США и 49 нобелевских лауреатов, утвердился в звании лучшего вуза планеты / Мечетная, Наталия // Новое время страны. - 2015. - 20 марта (№10). - С. 44-45.

Скринченко, Володимир. Vivat Academia, [Текст] = http://www.day.kiev.ua/uk/article/ukrayina-incognita/vivat-academia: або Похвальне слово для Академії Київської / Скринченко, Володимир // День. - 2015. - 3-4 квіт. (№58-59). - С. 8. Києво-Могилянській академії - 400 років! Ювілей Києво-Могилянської академії - це водночас і ювілей вищої освіти в Україні, роком народження якої слід вважати 1615-й - рік заснування Київської братської школи, родоначальниці Київської академії

Олександр Безлюдний: «Людяність і чуйність - це також патріотизм» [Текст] = http://www.ukurier.gov.ua/uk/articles/oleksandr-bezlyudnij-lyudyanist-i-chujnist-ce-tako/

/ Розмовляв Владислав Кирей // Урядовий кур`єр. - 2015. - 18 лют. (№30). - С. 6. Нині на перший план поряд із підготовкою фахівців для різних галузей у роботі з молоддю виходить виховання свідомого громадянина, патріота України. Це особливо актуально для вищого навчального закладу, який готує майбутніх педагогів. Про актуальні виховні аспекти цієї роботи наш кореспондент говорить із в. о. ректора Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини Олександром Безлюдним

СТУДЕНТИ

Абраамян, Анжеліка. 50 відтінків студентського життя [Текст] / Абраамян, Анжеліка// Я, студент. - 2015. - №2. - С. 10. З чим зіштовхується кожен статистичний студент на своєму нелегкому шляху

Абрамян, Анжеліка. Як використовувати соціальні мережі з користю? [Текст] / Абрамян, Анжеліка  // Я, студент. - 2015. - №3. - С. 13. Три найпопулярніші соціальні мережі: vkotakre.ru, twitter.com, facebook.com

Левченко, Інна. Слово нових можливостей: чому стартап - це синонім слова "завтра"? [Текст] / Левченко, Інна // Я, студент. - 2015. - №3. - С. 10-11. Стартап - це нова, нещодавно створена компанія або просто проект, який знаходиться на стадії розвитку, в основу якого покладено якусь нову прогресивну ідею чи технології. Основною ознакою всіх стартапів є незначне фінансування і ще не впевнене місце на ринку. Часто до стартапів додають прикметник "гаражні". Стартапом може називатися будь-який проект у будь-якій сфері

Саган, Валерія. Робота за долари та євро [Текст]: країнам Заходу потрібні економісти та інженери, а країнам Сходу - спеціалісти готельно-ресторанного бізнесу і викладачі / Саган, Валерія // Я, студент. - 2015. - №3. - С. 8-9. Якщо ви замислюєтеся про стажування за кордоном для подальшого просування кар'єрними сходами в Україні, то саме час починати збирати необхідну інформацію. Журнал "Я, студент" поспілкувався з координатором з працевлаштування за кордоном освітньої компанії ТМ Connect Abroad Corporation Євгеном Шубіним, який розповів про всі нюанси закордонних стажувань

Шевченко, Вікторія. Візьмете на практику студента? [Текст]: дещо про тонкощі практичного навчання / Шевченко, Вікторія // Я, студент. - 2015. - №2. - С. 13. Усі випускники вишів, закінчивши навчання, зіштовхуються з проблемою працевлаштування. Майже всі роботодавці вимагають стаж роботи. Але де ж його взяти, якщо ти щойно переступив поріг університету?

Шевченко, Вікторія. Дистанційне навчання: pros&cons [Текст] / Шевченко, Вікторія // Я, студент. - 2015. - №3. - С. 5. Науковий прогрес не стоїть на місці. Він настільки ж швидкоплинний, як і час. Сучасні технології торкнулися й такої галузі, як освіта. Віднині українські ВНЗ практикують нову форму навчання - дистанціну

 

ЗАКОРДОННИЙ ДОСВІД ВИКЛАДАННЯ

Войтко, Аріадна. "Це навіть не Фолкленди - це значно важче..." [Текст] = http://gazeta.dt.ua/history/ce-navit-ne-folklendi-ce-znachno-vazhche-_.html / Войтко, Аріадна // Дзеркало тижня. - 2015. - 31 січ. (№3). - С. 15. Йдеться про історію, а точніше - про її викладання у Великій Британії. Звичайна шкільна дисципліна здатна викликати не лише хвилю спогадів, а й цілий шквал емоцій в академічному та освітньому середовищі. Вчити і знати історію - одна з ключових засад сучасної системи освіти у Сполученому Королівстві. Історія повинна нести правду - такий принцип її викладання у школах Англії, Шотландії та Уельсу. Ця вимоглива "пані" відсортовує: правду й істину - на поличку пам'яті, а фальш, пропаганду, маніпуляцію - на поличку забуття

Перегуда, Євген. Про нерозривність союзу фізиків і ліриків [Текст] = http://tyzhden.ua/Society/130684 / Перегуда, Євген // Український тиждень. - 2015. - №8. - С. 32-34. Щоб покращити якість навчального процесу в Україні, Міністерству науки і освіти варто уважніше придивитися до європейського та американського досвіду викладання гуманітарних і суспільних наук у технічних університетах. Автор статті звернувся до досвіду країн Європи та США

Писанська, Валентина. Учать в школі, учать в школі, учать в школі... [Текст] / Писанська, Валентина // Голос України. - 2015. - 16 січ. (№6). - С. 10. - Закінч. в № 7. Вважається, що система освіти в Німеччині - одна з найпривабливіших. Навіть попри думки різних авторитетних інститутів, як, наприклад, відоме в усьому світі Міжнародне дослідження результатів навчання школярів (PІSA), яке ставить рівень пізнань німецьких учнів на останні рядки в списку. Втім, результати цієї освіти виявляються набагато пізніше, втілюючись у сучасні технології, інноваційні проекти, найточнішу техніку. Хоча треба визнати: самі німці частенько лають свою систему освіти, вважаючи її занадто традиційною й неповороткою

Світ іде вчитися [Текст]: на вищу освіту виділяють дедалі більше грошей. Однак про те, наскільки доцільні ці витрати, відомо мало / The Economist Newspaper Limited. All rights reserved // Український тиждень. - 2015. - 3-9 квіт. (№13). - С. 38-39.

 

ПРОФЕСІЙНА ОСВІТА

Галата, Світлана. Кадри для армії [Текст]: професійно-технічні навчальні заклади готуватимуть фахівців для Збройних сил України / Галата, Світлана // Освіта України. - 2015. - 9 лют. (№6). - С. 8. Збройним силам України терміново потрібні кваліфіковані робітничі кадри - механіки-водії бойових машин, будівельники фортифікацйних споруд тощо. Розпочати підготовку таких фахівців готові професійно-технічні навчальні заклади країни. На круглий стіл "Сучасні особливості військово-патріотичної підготовки у професійних навчальних закладах України" до Міжрегіонального вищого професійного училища зв'язку в києві приїхали представники ПТНЗ із різних регіонів країни

Кирей, Владислав. Військовий фельдшер повертається [Текст] = http://www.ukurier.gov.ua/uk/articles/vijskovij-feldsher-povertayetsya /: ініціативу Черкаського медичного коледжу щодо відновлення підготовки таких фахівців підтримало профільне міністерство / Кирей, Владислав // Урядовий кур`єр. - 2015. - 7 лют. (№23). - С. 8. Навчання військових фельдшерів - це не лише здобуття спеціальних теоретичних знань та практичної підготовки. Не менш важливе патріотичне виховання таких фахівців. Нове відділення готуватиме фельдшерів не тільки для участі у воєнних діях. Такі фахівці надзвичайно потрібні й армії, й іншим силовим структурам, і службі з надзвичайних ситуацій. Адже, крім медичних навичок, вони матимуть знання з психології, організації евакуації постраждалих в екстремальних умовах. А наші випускники вже нині працюють на передовій, гідно виконують свій громадянський обов’язок

Кулик, Наталія. "Сантехнік" - звучатиме гордо [Текст]: невдозі ця професія стане не тільки затребуваною, а й престижною / Кулик, Наталія // Освіта України. - 2015. - 19 січ. (№1-2). - С. 11. Не секрет, що професійно-технічна освіта в Україні потребує негайного реформування. Навчальні заклади часто не справляються зі своїм головним завданням - підготовкою конкурентоспроможних фахівців. 96% обладнання є фізично й морально застарілим, і фактично - непридатним для нормального навчального процесу. Застарілими, а відтак - і недостатньо орієнтованими на потреби індустрії, є також навчальні програми. Природно, що в таких умовах до ПТО йдуть лише 2,6% випускників шкіл. Окрім того, робітничі професії вважаються непристижними, тому часто-густо у ПТНЗ вступають ті, кому більше нема куди податися

ПЕРШОКЛАСНИКИ

Гольцберг, Катерина. Найважливіше для успішного навчання в школі [Текст] = http://gazeta.dt.ua/family/nayvazhlivishe-dlya-uspishnogo-navchannya-v-shkoli-_.html: 1 квітня в Україні стартує конкурсний відбір першокласників до школи / Гольцберг, Катерина // Дзеркало тижня. - 2015. - 21-27 бер. (№10). - С. 14. Вступ до школи за шкалою стресів має 26 балів зі 100 можливих і входить у двадцятку найбільших. Конкурсний відбір - це випробування не тільки для дитини, а й для всіх членів сім'ї, іспит на вміння співвіднести свої амбіції та бажання з можливостями свого малюка. На жаль, не кожен з батьків може тверезо оцінити фізичні й інтелектуальні здібності своєї дитини, що врешті-решт призводить до серйозних проблем зі здоров'ям, мотивацією до навчання і загалом до розчарування в школі. Що справді важливо врахувати батькам

Капуста, Тетяна. Міносвіти: тестування майбутніх першачків неприпустимо [Текст] / Капуста, Тетяна // Урядовий кур`єр. - 2015. - 25 лют. (№35). - С. 4. Міносвіти роз'яснило порядок прийому дітей у перший клас. Передовсім наголошується, що зараховують дітей до першого класу початкової школи загальноосвітніх навчальних закладів (зокрема, ліцеїв, гімназій, колегіумів тощо) без жодних конкурсів

 

ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА

Кузьменко, Олена. Мить довжиною в життя [Текст] = http://www.kreschatic.kiev.ua/ua/4620/art/1424294550.html: унікальному столичному ліцею, де виховуються кадети та паняночки, виповнилося 55 років / Кузьменко, Олена // Хрещатик. - 2015. - 19 лют. (№24). - С. 9. У столичному ліцеї-інтернаті № 23 з кожним роком кількість бажаючих навчатися невпинно зростає. Приваблює навчальний заклад не лише якісними освітніми послугами, а й своїми традиціями та принципами навчання. Так у цій школі уроки проводять роздільно для хлопчиків-кадетів та дівчаток-панянок. І хоча школа має більш ніж піввікову історію, саме в 2009 році було відкрито кадетський клас. Мета столичного ліцею-інтернату № 23 - виховувати освічених патріотів нашої держави

 

ЗНО

Головне завдання: подолати поріг [Текст] / За матеріалами вебінару // Освіта України. - 2015. - 13 бер. (№11-12). - С. 4. Питань у майбутніх вступників до ВНЗ - безліч. Адже цього року діятимуть нові правила, зокрема - визначення результатів зовнішнього оцінювання з допомогою порогового балу. Тому Український центр оцінювання якості освіти разом із Міністерством освіти і науки та порталом "Педагогічна преса" організували вебінар "Особливості визначення результатів ЗНО-2015", під час якого директор УЦОЯО Ігор Лікарчук у режимі онлайн відповідав на запитання абітурієнтів

Луканська, Ганна. Абітурієнти Донбасу складатимуть іспити екстерном [Текст] = http://www.golos.com.ua/Article.aspx?id=370493 / Луканська, Ганна // Голос України. - 2015. - 6 січ. (№1). - С. 1. Випускникам окупованих Криму та Донбасу доведеться здавати державну підсумкову атестацію екстерном на підконтрольній Україні території. Про це під час прес-конференції у Києві повідомив директор Українського центру оцінювання якості освіти (УЦОЯО) Ігор Лікарчук

Петрушенко, Микола. Школи й учні матимуть більше прав [Текст] = http://www.ukurier.gov.ua/uk/articles/shkoli-j-uchni-matimut-bilshe-prav/: що передбачають нововведення в державній підсумковій атестації і ЗНО / Петрушенко, Микола // Урядовий кур`єр. - 2015. -26 лют. (№26). - С. 3. Усі випробування державної підсумкової атестації в четвертих, дев’ятих і одинадцятих класах проходитимуть тільки у письмовій формі. Про це повідомив журналістів у Міністерстві освіти і науки заступник міністра Павло Полянський.

Сергієнко, Юлія. Як підготуватися до ЗНО [Текст] = http://www.ukurier.gov.ua/uk/articles/yak-pidgotuvatisya-do-zno/ / Сергієнко, Юлія // Урядовий кур`єр. - 2015. - 14 лют. (№28). - С. 3. 24 квітня стартує найважливіший іспит за всі роки навчання у школі — зовнішнє незалежне оцінювання. Саме його результати братимуть до уваги під час вступу до ВНЗ. Проте на цьогорічних випускників чекають нововведення. По-перше, буде дворівнева складність тестів з української мови та літератури й математики. По-друге, цього року введено такі показники, як «тест склав» або «тесту не склав», що нівелюють сумнозвісні 124 прохідні бали. По-третє, під час зарахування абітурієнтів враховуватимуть лише результати цьогорічного ЗНО. Тож сезон паніки для випускників 11-х класів та їхніх батьків почався. Як же опанувати себе, щонайкраще підготуватися до тестування і скласти його?

 

ОСВІТА ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ

Матат, Дарина. Неформальна освіта: усе геніальне - просте [Текст] / Матат, Дарина // Освіта України. - 2015. - 13 бер. (№11-12). - С. 69. Ця освіта орієнтована на дітей, які з тих чи інших причин не можуть відвідувати школу. Для них традиційні форми і методи освіти замінюються більш гнучкими програмами. Чи варто навчати дітей майбутнього методами минулого і в чому переваги нестандартної освіти - ці теми обговорювали учасники Міжнародного фестивалю неформальної освіти Insight. Як зробити навчання цікавішим - радилися вчителі й батьки

Кулик, Наталія. Лікнеп для початківців [Текст]: як організувати у дошкільних навчальних закладах освітній процес для дітей з аутизмом? / Кулик, Наталія // Освіта України. - 2015. - 9 лют. (№6). - С. 12-13

Кулик, Наталія. Вихід із сутінків [Текст] / Кулик, Наталія // Освіта України. - 2015. - 9 бер. (№10). - С. 12-13. Діти з епілепсією - хто вони? Чи можуть вони навчатися у загальноосвітніх навчальних закладах, або потребують особливих умов перебування у школі? Як мають поводитися з ними педагоги та однокласники? Ці питання розглядалися під час навчально-методичного семінару "Особливі діти. Епілепсія: виходимо з тіні", який відбувся в Інституті спеціальної освіти НАПН України у межах функціонування "Школи інклюзивної освіти"

 

СІМ’Я ТА СІМЕЙНІ ЦІННОСТІ

Данилова, Евгения. Французские нюансы [Текст]: французы славятся обаянием, хорошими манерами и широким кругозором. Что такого делают их мамы и папы, чтобв вырастить людей приятных во всех отношениях? / Данилова, Евгения // Добрые советы. - 2015. - № 2. - С. 60-62. Секрети французського виховання розкриває книга Катерини Сьоміної "Как получаются французы"

Радченко, Сергій . Країна велетнів, [Текст] = http://gazeta.dt.ua/family/krayina-veletniv-abo-dityam-vhid-uskladneno-_.html: або Дітям вхід ускладнено / Радченко, Сергій , Радченко, Ольга // Дзеркало тижня. - 2015. - 7-13 бер. (№8). - С. 14. За допомогою навколишнього середовища, регулярних змін в оформленні й правильній, відповідно до віку дитини, організації простору можна цілеспрямовано вирішувати завдання її розвитку, тобто формувати майбутню особистість

 

ЧИТАННЯ

Білик, Оксана. Виховати читача [Текст] = http://gazeta.dt.ua/family/vihovati-chitacha-_.html / Білик, Оксана // Дзеркало тижня. - 2015. - 14-20 лют. (№5). - С. 15. Дуже важливо, щоб батьки і вчителі звертали увагу не лише на те, як змусити дітей прочитати хоча б необхідну програмну літературу, а й на те, як же виховати дітей, що читатимуть за власним бажанням. Чи може любов до книжок народитися сама, без втручання батьків? Так, але тільки за однієї умови: дитині у відповідному настрої в потрібний час до рук потрапить потрібна книжка. Але такий випадок можуть створити й самі дорослі, забезпечивши дитині вільний доступ до великої кількості хороших дитячих художніх і пізнавальних видань різної тематики. Головне - не робити з книжки покарання, не змушувати читати і в жодному разі не протиставляти книжку іншим задоволенням. "Відлипни від комп'ютера, краще почитай" - найгірша з можливих батьківських порад. Щоб виховати закоханого в книжку читача, доведеться докласти чимало зусиль. Але вони повернуться у вигляді вміння добре формулювати свої думки і критично мислити, кращої успішності в навчанні. А якщо зазирнути ще далі - любов до читання допоможе вашій дитині зберегти в старості здоровий глузд довше за тих, хто так і не навчився отримувати задоволення від книжки. І це - вже науково доведений факт

Гай, Наталка. Книжкова полиця [Текст] = http://www.kreschatic.kiev.ua/ua/4654/art/1429726289.html: «Хрещатик» підготував огляд нових видань / Гай, Наталка // Хрещатик. - 2015. - 23 квіт. (№58). - С. 22. Запропоновані книжки так чи інакше пов’язані з історією - від історії давніх слов’ян («Слов’янська міфологія» Александра Гейштора) до новітньої історії України («Тут похований Фантомас» Юрія Андруховича) і Росії («Путінократія. Людина влади та її система» Бориса Райтшустера)

Купріян, Ольга. На безслонів’ї і гусениця - слон [Електронний ресурс] = http://www.umoloda.kiev.ua/number/2634/164/92578/: шість дитячих книжок, які варто шукати на «Книжковому арсеналі» / Купріян, Ольга  // Україна молода. - 2015. - 7 квіт. (№47).

НАУКА

Лосєв, Ігор. Страсті по Академії [Текст]: про головні хвороби НАНУ і шанси на одужання / Лосєв, Ігор // Український тиждень. - 2015. - 6-12 лют. (№5). - С. 20-21. За кілька років НАН України святкуватиме свій 100-літній ювілей. тож є нагода поговорити про науку й саму поважну структуру, про минуле й майбутнє українського наукового Олімпу, про, так би мовити, блиск і злидні

Максим Стріха: «Наука – це не засіб задоволення чиєїсь цікавості, а гарантія безпеки держави» [Текст] / Спілкувалася Ганна Трегуб // Український тиждень. - 2015. - 6-12 лют. (№5). - С. 22-24. Український науковець, заступник міністра освіти розмовляв із Тижнем про нинішній стан та потенціал вітчизняної академічної науки, потребу реформ НАНУ та фейкові наукові звання.

Суржик, Лідія. Реформа науки: бігцем сходами вгору [Текст] = http://gazeta.dt.ua/science/reforma-nauki-bigcem-shodami-vgoru-_.html / Суржик, Лідія // Дзеркало тижня. - 2015. - 31 січ. (№3). - С. 1, 12. Стан вітчизняної науки останніми роками нагадує скочування сходами вниз. Це підтверджують невтішні дані статистики. Про це з величезною стурбованістю за долю нашої науки б'ють на сполох учені з прогресивним мисленням. Однак упродовж багатьох років усі заклики до реформ, усі програми й концепції реформування української науки канули в порожнечу. Одним з наслідків незатребуваності вітчизняної науки економікою стало своєрідне ставлення до неї з боку як владно-олігархічних кіл, так і суспільства загалом. Питання реформи нині стоїть особливо гостро. І відкласти його, як раніше, в довгу шухляду вже не можна з цілком зрозумілих причин: а) важкої економічної ситуації в країні й різкого скорочення бюджетних коштів на фінансування науки, б) критичного віку українських науковців; в) реальної загрози для України вже найближчими роками остаточно опинитися серед нерозвинених країн

 

ІНТЕРНЕТ - РЕСУРСИ

http://www.day.kiev.ua - сайт газети «День»
http://www.ukurier.gov.ua - сайт  газети «Урядовий кур’єр»
http://www.dt.ua - сайт тижневика «Дзеркало тижня»
http://www.umoloda.kiev.ua - сайт газети «Україна молода»
http://kreschatic.kiev.ua - сайт газети «Хрещатик»
http://www.golos.com.ua - сайт газети «Голос України»

СПІЛКУЙТЕСЯ З НАМИ:

  • blog
  • facebook
  • tweetter
  • youtube
  • youtube
  • youtube
  • pinterest
  • Instagram

НАШІ НАГОРОДИ

Дізнатися наші реквізити для добровільних пожертв бібліотеці — Конт.тел. (бухгалтерія бібліотеки):
(044) 288-23-36

(044) 288-30-12
lib@msmb.org.ua

ВГОРУ