Як працює приймальна комісія?
Відтепер Положення про приймальну комісію кожного ВНЗ буде регулювати весь процес вступу та зарахування абітурієнтів! І тут постають питання: як зрозуміти деякі новації та тонкощі у роботі приймальної комісії, які документи подавати, як діяти у неоднозначних ситуаціях…
Приймальна комісія має працювати на засадах демократичності, прозорості та відкритості відповідно до законодавства України, Умов прийому до вищих навчальних закладів України, затверджених у МОНмолодьспорту і зареєстрованих у Міністерстві юстиції, Правил прийому до вищого навчального закладу, Статуту вищого навчального закладу та Положення про Приймальну комісію.
Наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 9 січня 2013 року № 12 затверджено Примірне положення про приймальну комісію вищого навчального закладу України. Основні розділи цього документу такі:
- Загальна частина
- Основні завдання та обов’язки Приймальної комісії
- Організація роботи Приймальної комісії
- Організація та проведення вступних випробувань
- Зарахування вступників
Отже, щоб майбутньому абітурієнтові дізнатися про свої права та обов’язки та в який найзручніший спосіб отриматити омріяний студентський квиток, необхідно уважно прочитати та зрозуміти ці головні документи вступника до вузу:
- Умови прийому до вищих навчальних закладів України у 2013 році. http://osvita.ua/legislation/Vishya_osvita/9990/
- Примірне Положення про Приймальну комісію. http://www.mon.gov.ua/ua/about-ministry/normative/1480-
- Статут обраного вищого навчального закладу (див. на його сайті).
Звертайтеся до нашої бібліотеки за роз’ясненнями та уточненнями!
Абітурієнти – наші улюблені користувачі, розберемося, з’ясуємо разом!