Дорогі друзі! Щодня ми працюємо над тим, щоб користування бібліотекою було зручним і приємним для вас! Для того, щоб скоротити час очікування, а також дотримуватися соціальної дистанції — зареєструйтесь в бібліотеці он-лайн!.

Бібліотека – майбутнім винахідникам та науковцям!

Поділіться цією сторінкою:

Мала академія наук України

Мала Академія наук України - загальнодержавний науково-громадський проект, спрямований на пошук, підтримку, сприяння творчому розвитку обдарованих, здібних до наукової діяльності учнів, школярів, студентів.

Сьогодні понад 300 позашкільних закладів різних типів визначені органами освіти базовими з організації діяльності МАН України, яка є пріоритетною формою позашкільної освіти. Методологічна основа виховної діяльності МАН визначається Законом України «Про позашкільну освіту» http://zakon1.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=1841-14, Законом України «Про загальноосвітній навчальний заклад», концепцією «Про позашкільну освіту та виховання» тощо.

У Законі України «Про позашкільну освіту» затверджено структуру МАН, до якої увійшли не тільки позашкільні навчальні заклади, а й інші навчальні заклади як центри позашкільної освіти у позаудиторний та позанавчальний час (загальноосвітні навчальні заклади незалежно від підпорядкування, типів і форм власності, міжшкільні навчально-виробничі комбінати, професійно-технічні та вищі навчальні заклади І-ІІ рівнів акредитації).

Виконуючи функції позашкільної освіти, виховна діяльність Малої академії наук України характеризується гармонійною єдністю пізнання, творчості, спілкування дітей і дорослих, в основу яких покладено працездатність, кмітливість і захопленість вільним пошуком шляху до майстерності і розуміння змісту життя.

Навчально-виховний процес в МАН будується таким чином, щоб учні самостійно змогли стати практикувати у позашкільній діяльності для здобуття нових й додаткових знань, умінь і навичок.

У наукових гуртках одним з головних завдань є стимулювання кожного учня до самореалізації за допомогою засобів і методів, котрі йдуть на користь індивіду і всьому суспільству, що має на меті - виховання людини для суспільства, що постійно розвивається.

Кожен учень цього закладу може отримати статус слухача МАН. Після визначення теми науково-дослідної роботи, закріплення наукового керівника слухачі стають кандидатами або дійсними членами МАН. Для них участь у трьохетапному Всеукраїнському конкурсі-захисті науково-дослідних робіт є зазвичай обов’язковою.

Для досягнення програмних завдань та для сприяння пошукам членів, Вченою радою Інституту проблем виховання АПН України розроблена і впроваджується програма спецкурсу з основ науково-дослідної роботи, що має на меті допомогти зробити перші кроки наукового дослідження учням.

Більш детально про МАН дивіться на сайті: http://man.gov.ua/

Адреса МАЛОЇ АКАДЕМІЇ НАУК:
03186, Київ, Чоколівський бульвар, 13, кім. 603.
тел.: (044) 245-54-76
@: mail@man.gov.ua

Бібліографічний список статей до теми "Мала академія наук"

Хронологічні рамки добору інформації 2009 – 2011

2011

Александрова, Тетяна. "Науковий пікнік" запалив жагу до нових відкриттів [Текст] = http://www.ukurier.gov.ua/index.php?articl=1&id=20299: Талановиту молодь зацікавлять захоплюючими документальними фільмами / Александрова, Тетяна // Урядовий кур'єр. - 2011. - 1 черв. (№98). - С. 27. "Наука - це цікаво!" - під таким гаслом у столичному центральному парку культури і відпочинку відбувся українсько-французький пікнік у рамках V Всеукраїнського фестивалю науки. Захід організували Національний центр "Мала академія наук України" за підтримки НАНУ, Інститут обдарованої дитини Академії педнаук, Французький культурний центр, Посольство Франції в Україні та компанія PHYWE (Німеччина). Директор Національного центру "Мала академія наук України" Оксен Лісовий наголосив, що "Науковий пікнік" - відомий формат, і подібні речі проводяться і в інших країнах Європи. "Але за кордоном ці заходи далеко не такі масштабні, як у нас. Мала академія наук, якій немає аналогів не тільки на пострадянському просторі, а й в усій Східній Європі, виховує найкращу, найрозумнішу молодь. Адже наука - це загадковий світ, повний таємниць", - переконаний він.

Четверик, Ганна. Розробки школярів стануть корисними для суспільства [Текст] = http://www.ukurier.gov.ua/index.php?articl=1&id=19402: юних вундеркіндів не лише відзначають, а й вчать захищати свою інтелектуальну власність / Ганна Четверик // Урядовий кур'єр. - 2011. - 13 квіт. (№67). - С. 20. У Києві відбувається фінальний етап Всеукраїнського конкурсу науково-дослідних робіт учнів-розробників з усіх областей країни. Захід, що триватиме до початку травня, проводить Мала академія наук України. Як показує світовий досвід, дитячі винаходи часто запроваджуються в практику і працюють на користь суспільства

Щекун Л. Юний вундеркінд Еннан Умєров: «До винаходу підштовхнула поведінка кита» [Текст] = http://www.ukurier.gov.ua/uk/articles/yunij-vunderkind-ennan-umyerov-do-vinahodu-pidshto/ / Л. Щекун // Урядовий кур`єр. - 2011. - 14 вер. (№168). - С. 6. Звичайний хлопчина з кримського села Міжводне Еннан Умєров нещодавно став відомим далеко за межами своєї батьківщини. Талановитий 15-річний юнак створив унікальну розробку хвильової енергетичної установки. Цей винахід школяра може забезпечити електрикою все узбережжя Чорного моря

2010

Україна. Президент. Про заходи щодо розвитку системи виявлення та підтримки обдарованих і талановитих дітей та молоді [Текст]: указ Президента України від 30 вересня 2010 року N 927/2010 / Інф. "УК" // Урядовий кур'єр. - 2010. - 5 жовт.(№184). - С. 13.

Бородюк Н. Літо ітелекту [Текст]: Мала академія наук зініціювала роботу Всеукраїнських літніх профільних наукових шкіл. Участь у цій програмі за два місяці візьмуть 700 обдарованих школярів / Н. Бородюк // Урядовий кур'єр. - 2010. - 23 черв.(№113). - С. 1, 4

Дорослі ідеї юних винахідників [Текст] = http://www.ukurier.gov.ua/index.php?articl=1&id=12194: у Малій академії наук школярів залучають до дослідницької роботи / Тему досліджувала Наталя Бородюк // Урядовий кур'єр . - 2010. - 1 черв.(№97). - С. 8-9. Український державний центр "Мала академія наук України", якою віднині опікуються дві поважні установи - Міністерство освіти та науки і НАН України - один із найбільших освітніх проектів країни, спрямованих на пошук, підтримку, забезпечення умов для розвитку науково обдарованих учнів. Академія об'єднує 27 територіальних відділень обласного рівня, майже 1000 районних підрозділів та наукових товариств школярів

Падалка Л. Школярі створюють екологічну карту міст [Текст] = http://www.ukurier.gov.ua/index.php?articl=1&id=16421: учні Малої академії наук аналізують стан довкілля / Л. Падалка // Урядовий кур'єр. - 2010. - 30 лист. (№224). - С. 9. Навчальний проект Малої академії наук "Дослідження впливу антропогенного навантаження на рослини, воду та грунти в паркових зонах міст України" днями представлено на всеукраїнській виставці "Інноватика в освіті". Суть проекту начебто проста: школярі, використовуючи свої знання з географії, біології, хімії, інформатики, проводять заміри вмісту хлорофілу в листі рослин парку свого міста, фіксують ці дані, аналізують отриману інформацію, за допомогою GPS-систем наносять інформацію на електронні карти міста, а також влаштовують веб-конференції зі своїми колегами-учнями з інших міст країни, порівнюючи і обговорюючи отримані висновки...

2009

Галковська Т. Через терни - до медалей [Текст]: чотири золоті медалі і спеціальний приз за найкращу роботу привезли українські школярі - члени Київської малої академії наук "Дослідник" - із престижного Пекінського міжнародного юнацького конкурсу наукової творчості / Т. Галковська // Дзеркало тижня. - 2009. - 11-17 квіт.(№13). - С. 12. Розповідає Володимир Назаренко, який ось уже 40 років керує Київською малою академією наук, обіймаючи посаду її віце-президента

Ірина Єгорова: "Знання, вміння та досвід дитина може отримати на наших заняттях" [Текст]: керівник Київської МАН "Дослідник" - про наукову діяльність та успіхи столичних школярів / Інф. "ВК" // Вечірній Київ. - 2009. - 12 черв. (№76). - С. 15. Усталену думку, що науковцями можуть бути лише дорослі, спростовують вихованці Київської Малої академії наук "Дослідник". Навчаючись у школі, вони обирають собі наукову тему і пишуть справжні наукові роботи. Про діяльність Київського територіального відділення Малої академії наук, успіхи та досягнення юних "академіків" "Вечірньому Києву" розповіла Ірина Єгорова, яка очолює "Дослідник" вже майже десять років

СПІЛКУЙТЕСЯ З НАМИ:

  • blog
  • facebook
  • tweetter
  • youtube
  • youtube
  • youtube
  • pinterest
  • Instagram

НАШІ НАГОРОДИ

Дізнатися наші реквізити для добровільних пожертв бібліотеці — Конт.тел. (бухгалтерія бібліотеки):
(044) 288-23-36

(044) 288-30-12
lib@msmb.org.ua

ВГОРУ