«Техніка ефективного спілкування» у Молодіжній
Етика, етикет, ефективне спілкування. Що це означає для бібліотекаря? Як він повинен вести себе, щоб бути етичним у щоденній роботі? Про це та багато іншого дізналися співробітники Молодіжної бібліотеки на психологічному семінарі-тренінгу «Техніка ефективного спілкування».
Молодіжна бібліотека спільно з партнером, Київським центром зайнятості, продовжує курс лекцій для підвищення кваліфікації співробітників.
Бібліотекар – це не просто професіонал, а людина, яка дотримується етики, володіє навиками спілкування. Під час зустрічі були розкриті поняття Soft Skills – вміння переконувати, знаходити підхід до людей в роботі, в команді та Наrd Skills – технічні навички, пов’язані з професійною діяльністю.
Також на практиці спробували кілька «кроків» впевненої поведінки в складній ситуації при роботі з «важкими» читачами. Спікери розповіли про мовний етикет та правила мовної поведінки.
Професійних успіхів при спілкуванні з читачами!