«Етика ділового спілкування. Ефективні комунікації» в Молодіжній бібліотеці.
В наш час правила бібліотечного етикету характеризують форми доброзичливого спілкування в бібліотечному середовищі, ввічливого відношення до відвідувачів бібліотеки та до своїх колег. Правила етикету необхідні бібліотекарям у повсякденному спілкуванні. Читач завжди бажає бачити в бібліотеці освіченого, доброзичливого спеціаліста.
В Молодіжній бібліотеці пройшов психологічний тренінг «Етика ділового спілкування. Ефективні комунікації». Фахівці Київського міського центру зайнятості вчили мистецтву спілкування, як поводити себе в конфліктних ситуаціях, провели тестування, в результаті якого співробітники виявили ступінь своєї нервозності, а також роздали «Колесо балансу», де прописані всі сфери життя.
У процесі спілкування психологи порадили співробітникам як адаптувати свої особисті кордони. Родзинкою заходу були інтерактивні ігри, які визвали жвавий інтерес у бібліотечних фахівців.
До наступних зустрічей!