Дорогі друзі! Щодня ми працюємо над тим, щоб користування бібліотекою МСМБ було приємним, цікавим та корисним для вас. Будь ласка, допоможіть нам зробити бібліотеку ще краще, дайте відповідь на декілька питань.
Останнє оновлення: 14.02.2020 р.

Книжки для переможців!

Цікавитесь питаннями ефективного лідерства й керівництва? Мрієте досягти успіху, зростати особисто і одночасно допомагати зростати іншим, вести за собою людей, змінюючи світ на краще?

Дуже мало щасливців, які є лідерами від народження. Але немає нічого неможливого, цей талант ви зможете розвинути - варто тільки захотіти!

Як досягти успіху та втримати його? Чому співробітництво краще за конкуренцію? Як отримувати більше, докладаючи менше зусиль? Відповіді на ці та багато інших важливих для себе запитань ви знайдете у даних книгах, які вчать мислити по-новому, надихають на нові відкриття і якісні зміни.

Читайте і досягайте мети!

Всі представлені книги є частиною фондів нашої бібліотеки. Ви маєте можливість з ними ознайомитись, відвідавши абонементний відділ «Книголюб» за адресою: вул. Льва Толстого, 49.

Додаткову інформацію Ви отримаєте за тел. (044) 288-30-12 та в Електронному каталозі бібліотеки.

Лідерство

Гандапас, Радислав Гандапас, Радислав.
 Харизма лідера [Текст] : Науково-популярне видання / Гандапас, Радислав ; Пер. з рос. А.Стояновської. - Дніпро : Моноліт, 2018. - 296 с.
Деякі люди мають непояснений вплив на оточення, вони ніби наділені даром викликати захоплення й вести за собою інших навіть у пекло. Вони досягають приголомшливих успіхів у бізнесі та політиці, здаються природженими лідерами, суперменами, надлюдьми. Що дає їм таку силу? Харизма. На думку Радислава Гандапаса, це не містичний дар, а явище об'єктивної реальності, яке цілком можна "розщепити" й дослідити. Він ділиться результатами свого дослідження на прикладі видатних особистостей минулого й сучасності, показує, як звичайні на перший погляд люди перетворюються на проводирів і творять історію. Аналізує складники харизми як потужного інструмента влади, психологію, особливості іміджу й комунікацій тощо, а також говорить про харизму організацій і брендів. Книжка стане у пригоді публічним людям, керівникам і всім, хто цікавиться психологією лідерства
Гоулман, Деніел Гоулман, Деніел.
Емоційний інтелект лідера [Текст] = Primal Leadership, With a New Preface by the Authors: Unleashing the Power of Emotional Intelligence : Науково-популярне видання / Гоулман, Деніел, Маккі, Енні , Бояціс, Річард ; Передм. авт.; Пер. з англ. В.Глінки. - К. : Наш формат, 2019. - 288 с.
 Тривалий час люди вважали, що емоції в ділових стосунках шкодять нормальній роботі компаній. Однак управляти — це не лише налагоджувати процеси, створювати стратегію і продукувати сильні ідеї. Справжній лідер має надихати, пробуджувати ентузіазм, підтримувати в людях мотивацію і знаходити їхні найсильніші сторони. Що дає лідеру сил горіти своєю роботою й залишатися вірним компанії? Як він створює атмосферу, сприятливу для креативних ідей та інновацій? У цій книжці експерти з емоційного інтелекту пояснюють, чому емоції, уміння розуміти і співпереживати допомагають, а не заважають лідеру керувати колективом. Вони також зосереджуються на тому, як розвинути навички емоційного лідерства в собі
Грабс, Лоррейн Грабс, Лоррейн.
 Уроки лояльності. Досвід компанії "Southwest Airlines": погляд ізсередини [Текст] = Lessons in Loyalty : Науково-популярне видання / Грабс, Лоррейн ; Пер. з ангд. М.Євсеєнко, О.Кожушко. - Харків : Ранок; Фабула, 2018. - 160 с.
Книга Лоррейн Ґраббс, президента компанії «Lessons іn Loyalty», адресована організаціям і керівникам усіх рівнів. Мета її - дати бізнес-лідерам інструменти та ресурси для створення позитивної і продуктивної корпоративної культури в рамках концепції: «Задово­лений клієнт починається із задоволеного співробітника». Керуючись багаторічним досвідом керівної роботи в авіакомпанії «Southwest Airlines», автор пропонує уроки, багаторазово перевірені практикою. Вона незмінно підкреслює необхідність за будь-яких обставин високо цінувати людей, формуючи тим самим лояльність співробітників, відданість клієнтів і високі прибутки компанії
Коттер, Джон П. Коттер, Джон П.
Настанови Мацушіти [Текст] : Уроки від найвидатнішого підприємця ХХ століття / Пер. з англ. С.Білая, Г.Литвиненко. - Харків : Ранок; Фабула, 2018. - 320 с.
Як бідний хлопчина з незначною офіційною освітою та без зв’язків зміг створити одну з найбільших корпорацій на планеті і допоміг привести свою країну до економічної революції? Історія успіху одного з творців економічного дива в Японії, видатного бізнес-лідера Коносуке Мацушіти вражає і надихає. Ця книга - не просто історія бізнесу і не звичайна біографія. Це захоплива розповідь про долю дуже яскравої особистості, повна повчальних прикладів. І саме це робить історію життя Коносуке Мацушіти цікавою широкому читацькому загалу
Максвелл, Джон Максвелл, Джон.
 5 рівнів лідерства [Текст] : Науково-популярне видання / Максвелл, Джон ; Пер. з англ. Т.Куріпко. - Харків : Ранок; Фабула, 2019. - 304 с.
Варто зробити бодай перший крок. Кожен розділ книжки присвячено одному рівню: можливості й недоліки, найкраща лінія поведінки і переконання, які допоможуть піднятися на наступний щабель, зв’язок того або іншого рівня з загальними законами лідерства тощо. Видання буде корисним для всіх, хто цікавиться питаннями ефективного лідерства й керівництва не лише у бізнес-структурах, а й у волонтерських організаціях
Гелловей, Скотт Гелловей, Скотт.
 Велика четвірка. Прихована ДНК Amazon, Apple, Facebook i Google [Текст] = The Four : Науково-популярне видання / Гелловей, Скотт ; Пер. з нгл. М.Смагіної. - К. : КМ-БУКС, 2019. - 296 с.
Упродовж останніх 20 років кожна з таких відомих компаній-гігантів, як Apple, Amazon, Facebook і Google, забезпечила людству більше можливостей для задоволення матеріальних потреб, спілкування, процвітання і навіть розвитку, ніж будь-яка інша подібна структура за всю історію свого існування. Однак завдяки чому ці комерційні структури змогли стати настільки могутніми та всевладними? Яким чином їм вдалося проникнути в душі людей так глибоко, що тепер вони здатні впливати на наші рішення і визначати наші уподобання? І як такі безпрецедентні масштаби цих компаній і вплив, який вони чинять, позначаться на майбутньому світової економіки? А чи не судилося їм, так само як і бізнес-титанам, що існували раніше, розчинитися в тіні молодших і успішніших конкурентів? Чи, можливо, вони настільки добре захищені, що ніхто інший просто не має шансу на перемогу? Намагаючись отримати відповіді на ці запитання, Скотт Гелловей аналізує притаманні компаніям ''Великої четвірки'' стратегії, дає поради щодо того, як їх можна застосовувати в різних сферах діяльності
​Гобен, Бертран Гобен, Бертран.
 За лаштунками імперії Мюльє.Історія сімейного клану, що стоїть за першим статком Франції [Текст] = La Face Cachee de L'empire Mulliez : Науково-популярне видання / Гобен, Бертран ; Пер. з фр. О.Чувірової. - Харків : Ранок; Фабула, 2018. - 304 с.
Мюльє - надзвичайно заможна родина Франції, яку найчастіше ототожнюють із мережею гіпермаркетів "Ашан". Книжка Бертрана Гобена з'явилась у результаті ґрунтовного і глибокого журналістського розслідування. Читач дізнається, як було сформовано цю унікальну підприємницьку структуру, хто насправді виконував у ній ролі лідерів і що приховано за завісою таємничості, яка оточує реальне життя, діяльність та інтимну історію клану Мюльє, сповнену драматизму й гострих конфліктів
Конард, Едвард Конард, Едвард.
 Рівні серед нерівних. Як добрі наміри знищують середній клас [Текст] = The Upside of Inequality : Науково-популярне видання / Конард, Едвард ; Вст. сл. автора; Пер. з англ. О.Кальнової. - К. : Наш формат, 2019. - 360 с.
Пoвiльнe зpocтaння cepeдньoгo клacу є cepйoзним викликoм для eкoнoмiки. Aлe пpocтi мeтoди пepepoзпoдiлу дoxoдiв нeeфeктивнi, cтвepджує aвтop цiєї книжки. Як бopoтиcя iз нepiвнicтю в умoвax pинкoвoї eкoнoмiки? Чи вapтo ввoдити жopcткi oбмeжeння нa збaгaчeння нaйбaгaтшиx? Як пpocтимулювaти poзвитoк cepeдньoгo клacу i збудувaти iннoвaцiйну eкoнoмiчну cиcтeму? Aмepикaнcький пiдпpиємeць Eдвapд Кoнapд cпpocтoвує пoпуляpнi тeopiї пpo змiцнeння cepeдньoгo клacу, aнaлiзує, якi iнcтpумeнти є нaйбiльш дiєвими тa пpoпoнує влacний плaн
Кох, Річард Кох, Річард.
 Принцип 80/20 і 92 інших фундаментальних закони природи. Наука успіху [Текст] = The 80/20 Principle and 92 Other Powerful Laws of Nature : Науково-популярне видання / Кох, Річард ; Пер. з англ. О.Лобастової. - К. : КМ-БУКС, 2019. - 360 с.
Автор пояснює, як закони біології, фізики та нелінійної науки - від теорії еволюції Дарвіна до теорії ігор і концепції хаосу - визначають ваші шанси на перемогу у конкурентній боротьбі. Крім того, він дає поради з окремих аспектів ведення бізнесу, розвінчує низку популярних міфів, пов'язаних з підприємницькою діяльністю. Огляд вже відомих та найновіших наукових концепцій і теорій супроводжується рекомендаціями щодо їх практичного застосування у бізнесі й особистому житті
Маркус, Стенлі Маркус, Стенлі.
 Магазин моєї мрії. Мемуари [Текст] = Minding the Store : Літературно-мемуарне видання / Маркус, Стенлі ; Пер. з англ. В.Луненко. - Харків : Ранок; Фабула, 2019. - 326 с.
Це історія легендарного спеціалізованого магазину Neiman Marcus в Далласі. Це історія про роздрібну торгівлю двадцятого століття, яка здатна надихнути багатьох підприємців-початківців. Це історія про те, як побудувати роздрібну імперію маючи лише сімейний магазин елітного одягу. Це історія про те, як управляти організацією, орієнтованої виключно на клієнта. Це історія про комерційний та культурний центр північного Техасу - місто Даллас. І нарешті, це історія про видатну людину, Стенлі Маркуса, і його сходженні на Олімп підприємництва. Стенлі Маркус провів більшу частину свого життя не тільки створюючи підприємство роздрібної торгівлі, відоме у всьому світі як втілення якості, але і встановлюючи високі стандарти смаку для всіх, хто бажає «кращого в житті». Його філософія бізнесу, яку він розвинув, була важливою частиною навчання персоналу Neiman Marcus. Ці основні принципи також є причинами, за якими Нейман Маркус сьогодні визнаний лідером смаку американської роздрібної торгівлі

СПІЛКУЙТЕСЯ З НАМИ:

  • blog
  • facebook
  • tweetter
  • youtube
  • youtube
  • youtube
  • pinterest
  • Instagram

НАШІ НАГОРОДИ

Дізнатися наші реквізити для добровільних пожертв бібліотеці — Конт.тел. (бухгалтерія бібліотеки):
(044) 288-23-36

(044) 288-30-12
lib@msmb.org.ua

ВГОРУ